Tano Administrator
Liczba postów : 151 Data przyłączenia : 12/01/2013
Moja Postać Rasa: Yukanin Wiek postaci: 17lat Ranga:
| Temat: Umiejętności Specjalne Wto Kwi 09, 2013 5:16 pm | |
|
LewitacjaJedna z popisowych zdolności prawdziwych magików. Poprzez skumulowanie energii w dolnych częściach ciała, a następnie błyskawiczne jej uwolnienie, możliwe jest unoszenie się w przestworzach. Choć ta zdolność wydaje się dość prosta w nauce, w rzeczywistości wymaga wielu dni, a nawet i tygodni do perfekcyjnego opanowania. Podczas nauki powinno się oczyścić umysł. Osoba musi być rozluźniona i ciągle, ale to ciągle, powtarzać. To jedyny sposób, by móc korzystać z umiejętności lewitacji. Należy zwrócić uwagę na to, że latanie za pomocą magii jest znacznie łatwiejsze od poruszania się za pomocą skrzydeł Upadłego. Lewitacja pozwala uzyskać większą szybkość i mobilność. Lewitacja na terenie Przedsionka jest niemalże niemożliwa PrzywoływanieZaawansowana zdolność rytualna. Umożliwia przyzwanie dowolnej istoty ze wszystkich wymiarów. Przed przyzwaniem należy upewnić się, że dana istota wyrazi zgodę na przywołanie. Dopiero poprzez podpisanie paktu własną krwią, mamy możliwość przeprowadzenia rytuału pomyślnie. Gdy już mamy pozwolenie na dokonanie rytuału, wystarczy przyłożyć dłoń do miejsca w którym ma pojawić się dana istota, a następnie wypowiedzieć jej imię. Bestia przywołana rytuałem nie zobowiązuje się jednak wysłuchiwać Twoich komend, należy wówczas wyzwać przywołańca na pojedynek i wygrać z nim, by uznał Twoją wyższość. Przywołana istota musi zostać opisana, powinna również posiadać imię - statystyki przywołańca są identyczne co posiadacza techniki, z wyjątkiem magii (przywołańce nie posiadają magii) TeleportacjaZdolność praktykowana głównie przez bogów. Umożliwia natychmiastowe przeniesienie się do wybranego celu, może to być zarówno miejsce jak i dana istota. Zdolność doskonała w walce i w szybkich podróżach. By wykonać teleportację prawidłowo, należy zwizualizować sobie jakieś konkretne miejsce. Teleportacja pobiera energię w zależności od skupienia; podczas walki nie można dokładnie określić danego miejsca, dlatego zabierana jest większa ilość energii. W przypadku, kiedy spokojnie możemy pomyśleć, bez presji, umiejętność zabiera minimalne, niemalże niezauważalne ilości energii. Teleportacja może zostać użyta raz na 4posty Forma ArchonaArchoni nazywani również "Pierwszymi" to najstarsze ze wszystkich istot. Powstali prawdopodobnie nawet przed samymi bogami, długo przed nadejściem pierwszej ery. Archon jest idealnym bytem swoją doskonałością znacznie przewyższający samych bogów. Nieśmiertelność, wrodzone wyczuwanie magii i jej kontrolowanie, niezwykle szybka regeneracja, znacznie przewyższająca tą Yukańską, czy kontrolowanie otaczającej materii czyni z nich jednoosobowe armie, zdolne przeciwstawić się każdemu przeciwnikowi. Jedynie wzmianki o Archonach, znajdują się w pradawnych zwojach, zapisywanych przez protoplastów obecnych ras magicznych oraz samych bogów. Archoni powstawali z pustki, po to by nad nią panować. Zdolni do kreowania wszelkiego bytu tworzyli swoje królestwa i wymiary. Archonem zostaje się w zamierzonym celu, przed transformacją musimy mieć dokładnie określone co chcemy osiągnąć i jak wiele jesteśmy gotowi stracić. Po transformacji, granice pomiędzy przyjaciel - wróg zostają zachwiane, stąd najważniejsze jest umyślne zaplanowanie zadania jakie chcemy wykonać. Specyficzny wygląd jest charakterystyczny dla każdego z Archonów. Białoskóry, bardzo wysoki (ponad 2metry) oraz mocno umięśniony. Na twarzy pojawia się biała maska, przypominająca czaszkę bestii, unikalna dla każdego Archona. Oczy przybierają świecący, niezwykle wyrazisty kolor. Transformacji towarzyszy pojawienie się czerwonej błyskawicy, rozciągającej się po sam horyzont. "Archonem zostać może jedynie istota, która poznała mrok i światłość" - znaczenie tych słów do dziś dzień analizowane jest przez najdoskonalsze umysły drugiej ery, w dalszym ciągu bez skutku. Obecnie istota osiągająca tą formę magiczną, nie jest w stanie dorównać pradawnym Archonom. Bonus do wszystkich statystyk +2, bonus do Furii/Ujarzmienia +2, uzyskanie nowych zdolności: Błyskawiczna regeneracja (regeneracja każdego obrażenia trwa 1post. Po "śmierci" regeneruje się w przeciągu 2postów) - Wykrywanie wszechrzeczy (zdolność do wykrycia obecności wszystkich istot, przedmiotów, artefaktów bez względu na to jak są daleko) - Nieśmiertelność. Przebywanie w formie Archona dłużej niż 3posty powoduje utratę kontroli nad ciałem (Gracz zostaje przejęty przez MG). Zbyt częste korzystanie z formy Archona, powoduje obumieranie organów wewnętrznych. Dodatkowo może spowodować całkowitą ślepotę. Żadnej umiejętności specjalnej nie można wybrać na start, można je jedynie zdobyć podczas gry, z pomocą MG lub w czasie trwania eventa. | |
|