IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Umiejętności rasowe

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Tano
Administrator
avatar

Liczba postów : 151
Data przyłączenia : 12/01/2013

Moja Postać
Rasa: Yukanin
Wiek postaci: 17lat
Ranga:

PisanieTemat: Umiejętności rasowe   Nie Sty 13, 2013 3:01 pm



Wymiar Ludzki


  • Ludzie - Są stosunkowo słabsi od pozostałych ras. Nie mają jakoś specjalnie rozbudzonych zdolności. Posługują się głównie bronią białą i palną (która niestety zadaje mniejsze obrażenia postaciom magicznym). Tak jak wszystkie istoty są w stanie rozwinąć siłę fizyczną, zręczność, walkę bronią itp. w zależności od typu charakteru i zawziętości danego osobnika. Bardzo rzadko bywa, że człowiek będzie dysponował zdolnościami magicznymi; niestety takowy wojownik ma nikłe szanse na dorównanie reszcie magicznych istot. Bowiem istota, która wychowała się bez poczucia magii, w środowisku niemagicznym, nie ma możliwości dorównać istotą, które magią posługują się już od kołyski.
    Bonus do: Brak
    Zdolność rasowa: Brak




  • Łowcy - To jedyna rasa, która podczas walki wykorzystuje cybernetyke. Niektóre jednostki posiadają modyfikacje zewnętrzne (dołączenie elementów mechanicznych, przerabianie rąk i nóg, a czasem i całego ciała), a niektóre wewnętrzne (osoby te posiadają wzmocnienia kości i większości organów wewnętrznych, mają możliwość stymulowania swych mięśni, by uzyskać większe osiągi). Mechaniczne części mogą zawierać różne ulepszenia, typu przyczepiane noże, miecze. Łowcy posiadają taką samą szansę na naukę magii co ludzie.
    Bonus do: Walka bronią - (poziom wzrasta po określeniu statystyk w KP)
    Zdolność rasowa: Brak



  • Upadli - Jedyna magiczna rasa z wymiaru ludzkiego. Ich rasową zdolnością jest umiejętność lotu, którą mogą posługiwać się bez jakiegokolwiek treningu, dzięki przyrośniętym do karku skrzydłom. Niektórzy przedstawiciele Upadłych posiadają zdolność do czytania myśli, wspomnień, czy nawet emocji. Najpotężniejsi mędrcy są w stanie przepowiadać przyszłość. Upadli słyną z produkcji doskonałych mieczy, co się za tym wiąże są doskonali w walce bronią białą. Poprzez wykorzystanie broni białej podczas lotu, są w stanie zadawać błyskawiczne ataki.
    Bonus do: Walka bronią - (poziom wzrasta po określeniu statystyk w KP)
    Zdolność rasowa: Skrzydła Upadłych

    Rasowa umiejętność Upadłych do lotu. Należy jednak pamiętać, że nie są to zwyczajne skrzydła. Fakt, że z wyglądu przypominają te należące do ptaków, jest ich jedynym podobieństwem. Chluba Upadłych, oprócz dawania im pożytecznej umiejętności, a mianowicie swobodnego lotu, nadaje również właściwości ochronne. Skrzydła Upadłych, są w stanie się regenerować, co zapewnia Upadłym doskonałą tarczę przed potężnymi ataki.
    - Poziom 1 - Skrzydła w zasadzie sprawdzają się głównie do lotu. Ich regeneracja jest dość powolna, jedyną zaletą jest fakt, że skrzydła odcięte z czasem odrosną. Dodatkowo, dochodzi zdolność do ich maskowania, przez co Upadły z wyglądu może przypominać zwyczajnego człowieka.
    - Poziom 2 - Skrzydła stają się większę i znacząco wytrzymalsze. Pióra przypominają cieniutkie płatki metalu. Obecnie skrzydła służyć mogą jako tarcza, zatrzymując większość ataków, wykonanych z broni białej(nie licząc artefaktów) oraz niektórych słąbych ataków magicznych(maksymalnie na poziomie podstawowym). Zdolność regeneracji również wzrosła. Skrzydła wracają do swej pierwotnej formy pod zaledwie kilkunastu godzinach, bez różnicy jak mocno są zniszczone.
    - Poziom 3 - Skrzydła Upadłych wydają się potężną tarczą. Ich wytrzymałość znacząco wzrasta, stając się idealną obroną na wszystkie "zwyczajne" bronie(broń palna, niemagiczna broń biała) oraz na niektóre ataki magiczne(maksymalnie na poziomie zaawansowanym). Regenracja wzrosła w zastraszającym tempie, w ciągu zaledwie godziny, Upadły jest w stanie całkowicie zregenerować swoje skrzydła.




Wymiar Ładu


  • Zmiennokształtni - Pełni wdzięku, potrafią poruszać się z gracją i z bezgłośnością. Są bardzo zwinni, a także czujni i zazwyczaj ostrożni. Mają zwierzęce atrybuty, takie jak ogony, uszy, wystające zęby. Dodatkowo są w stanie całkowicie przemienić się w zwierze, dzięki czemu nadają się na znakomitych szpiegów. Oprócz zdolności do metamorfozy są również doskonałymi lekarzami. Jako jedyni są w stanie biegle posługiwać się magią leczniczą, umożliwiającą im leczenie nawet poważnych obrażeń wewnętrznych, czy psychicznych, żadna choroba czy klątwa im nie straszna.
    Bonus do: Zręczność - (poziom wzrasta po określeniu statystyk w KP)
    Zdolność rasowa: Metamorfoza
    Rasowa umiejętność Zmiennokształtnych do transformacji. Zmiennokształtni dzięki ogromnemu podobieństwu do zwierząt np. kotów, psów czy nawet szczurów, są w stanie przybrać postać "swojego" zwierzęcia. Rzecz jasna ich umiejętność posiada również dodatkowe bonusy. Sama zmiana w słodkiego kotka to nie wszystko. Najlepsi z najlepszych Zmiennokształtnych wojowników, są w stanie manipulować wielkością i siłą swej zwierzęcej formy, tworząc z siebie istne maszyny do zabijania.
    - Poziom 1 - Przemiana Zmiennokształtnych polega jedynie na przybraniu zwierzęcej formy. Ich siła, wytrzymałość czy zręczność nie ulegają zmianie. Zdolności na tym poziomie wykorzystywane są głównie przez szpiegów. W końcu kto będzie podejrzewał małego szczeniaczka o bycie szpiegiem.
    - Poziom 2 - Forma zwierzęca jest znacznie potężniejsza. Zmiennokształtny otrzymuje zdolność do zwiększania swojej masy podczas transformacji. Mały kotek potrafi zmienić się w prawdziwego tygrysa, jednak największą zaletą jest element zaskoczenia, który nieraz decyduje o przebiegu walki.
    - Poziom 3 - Najwyższa forma zdolności Zmiennokształtnych. Są w stanie znacznie zwiększać swoją masę, znacznie przerastając przeciętnego przedstawiciela danego zwierzęcia. Ich futro staje się znacznie wytrzymalsze, a kły niezmiernie ostre i wręcz niemożliwe do skruszenia. Zmiennokształtny w tej formie, wydaje się z opóźnieniem odczuwać ból, co umożliwia mu znacznie dłużej walczyć. Niestety natura zwierzęcia nieraz zwycięża, a nieroztropny Zmiennokształtny gotów jest zaatakować towarzysza.



  • Podróżnicy - Nazywani potocznie "Magicznymi Ludźmi", dzięki eksperymentowi organizacji Hanwei udało się uzyskać ludzi, posługujących się magią niczym istoty magiczne. Podróżnicy są mocno uduchowieni, nie koniecznie oznacza to jednak religię. Można powiedzieć, że są medium, łącznikami między dwoma światami, Ludzi a Ładu. Jedyną wadą jest fakt, że podróż można wykonać jedynie do wymiaru Ładu i Ludzi, dodatkowo cel podróży musi zostać wcześniej poznany, stąd tworzenie portali do nieznanych wcześniej miejsc jest niemożliwe.
    Bonus do: Kontrola aury - (poziom wzrasta po określeniu statystyk w KP)
    Zdolność rasowa: Skrzydła Upadłych
    Rasowa umiejętność Upadłych do lotu. Należy jednak pamiętać, że nie są to zwyczajne skrzydła. Fakt, że z wyglądu przypominają te należące do ptaków, jest ich jedynym podobieństwem. Chluba Upadłych, oprócz dawania im pożytecznej umiejętności, a mianowicie swobodnego lotu, nadaje również właściwości ochronne. Skrzydła Upadłych, są w stanie się regenerować, co zapewnia Upadłym doskonałą tarczę przed potężnymi ataki.
    - Poziom 1 - Skrzydła w zasadzie sprawdzają się głównie do lotu. Ich regeneracja jest dość powolna, jedyną zaletą jest fakt, że skrzydła odcięte z czasem odrosną. Dodatkowo, dochodzi zdolność do ich maskowania, przez co Upadły z wyglądu może przypominać zwyczajnego człowieka.
    - Poziom 2 - Skrzydła stają się większę i znacząco wytrzymalsze. Pióra przypominają cieniutkie płatki metalu. Obecnie skrzydła służyć mogą jako tarcza, zatrzymując większość ataków, wykonanych z broni białej(nie licząc artefaktów) oraz niektórych słąbych ataków magicznych(maksymalnie na poziomie podstawowym). Zdolność regeneracji również wzrosła. Skrzydła wracają do swej pierwotnej formy pod zaledwie kilkunastu godzinach, bez różnicy jak mocno są zniszczone.
    - Poziom 3 - Skrzydła Upadłych wydają się potężną tarczą. Ich wytrzymałość znacząco wzrasta, stając się idealną obroną na wszystkie "zwyczajne" bronie(broń palna, niemagiczna broń biała) oraz na niektóre ataki magiczne(maksymalnie na poziomie zaawansowanym). Regenracja wzrosła w zastraszającym tempie, w ciągu zaledwie godziny, Upadły jest w stanie całkowicie zregenerować swoje skrzydła.



  • Tkacze - Są naprawdę inteligentni i błyskotliwi. Potrafią otoczyć się pokojową aurą, co zazwyczaj wychodzi im na dobre. Domeną Tkaczy jest magia żywiołowa, z której zasłynęli i osiągnęli ogromne umiejętności. Do dziś dzień uważa się, że najwięksi mędrcy pochodzą z owej rasy. Są całkowitym przeciwieństwem Demonów, pomimo, że każdy Tkacz jest osobną, oryginalną istotą, łączy ich wszystkich jedna cecha - wszyscy są z natury dobrzy, wyrozumiali i spokojni. Właśnie dzięki tej cierpliwości są w stanie dokładnie zrozumieć świat i zbliżyć się do bogów.
    Bonus do: Siła woli - (poziom wzrasta po określeniu statystyk w KP)
    Zdolność rasowa: Skrzydła Upadłych
    Rasowa umiejętność Upadłych do lotu. Należy jednak pamiętać, że nie są to zwyczajne skrzydła. Fakt, że z wyglądu przypominają te należące do ptaków, jest ich jedynym podobieństwem. Chluba Upadłych, oprócz dawania im pożytecznej umiejętności, a mianowicie swobodnego lotu, nadaje również właściwości ochronne. Skrzydła Upadłych, są w stanie się regenerować, co zapewnia Upadłym doskonałą tarczę przed potężnymi ataki.
    - Poziom 1 - Skrzydła w zasadzie sprawdzają się głównie do lotu. Ich regeneracja jest dość powolna, jedyną zaletą jest fakt, że skrzydła odcięte z czasem odrosną. Dodatkowo, dochodzi zdolność do ich maskowania, przez co Upadły z wyglądu może przypominać zwyczajnego człowieka.
    - Poziom 2 - Skrzydła stają się większę i znacząco wytrzymalsze. Pióra przypominają cieniutkie płatki metalu. Obecnie skrzydła służyć mogą jako tarcza, zatrzymując większość ataków, wykonanych z broni białej(nie licząc artefaktów) oraz niektórych słąbych ataków magicznych(maksymalnie na poziomie podstawowym). Zdolność regeneracji również wzrosła. Skrzydła wracają do swej pierwotnej formy pod zaledwie kilkunastu godzinach, bez różnicy jak mocno są zniszczone.
    - Poziom 3 - Skrzydła Upadłych wydają się potężną tarczą. Ich wytrzymałość znacząco wzrasta, stając się idealną obroną na wszystkie "zwyczajne" bronie(broń palna, niemagiczna broń biała) oraz na niektóre ataki magiczne(maksymalnie na poziomie zaawansowanym). Regenracja wzrosła w zastraszającym tempie, w ciągu zaledwie godziny, Upadły jest w stanie całkowicie zregenerować swoje skrzydła.




Wymiar Chaosu

  • Demony - Rasa słynąca z chciwości, samolubności oraz wrogości do praktycznie każdej istoty, włączając w to inne demony. Z reguły demony są bardzo pewne siebie, można by powiedzieć, że cierpią na samouwielbienie, żądze władzy i ogólnej kontroli. Mówi się, że są całkowitym przeciwieństwem Tkaczy. Demony posiadają niezwykły talent do kontrolowania magii rytuału. Demoniczni magowie słyną ze swej przebiegłości, a skutki ich zdolności niejednokrotnie kończą się śmiercią. Nie posiadają jednak samych zalet, ich dziedziczna pewność siebie i odwaga nieraz zmierzają ku głupocie i przyspieszają śmiertelność tej rasy. Demony są w stanie powołać Zapomnianych, o ile ich ofiara się na to zgodzi i przysięgnie im wierność.
    Bonus do: Siła fizyczna - (poziom wzrasta po określeniu statystyk w KP)
    Zdolność rasowa: Skrzydła Upadłych
    Rasowa umiejętność Upadłych do lotu. Należy jednak pamiętać, że nie są to zwyczajne skrzydła. Fakt, że z wyglądu przypominają te należące do ptaków, jest ich jedynym podobieństwem. Chluba Upadłych, oprócz dawania im pożytecznej umiejętności, a mianowicie swobodnego lotu, nadaje również właściwości ochronne. Skrzydła Upadłych, są w stanie się regenerować, co zapewnia Upadłym doskonałą tarczę przed potężnymi ataki.
    - Poziom 1 - Skrzydła w zasadzie sprawdzają się głównie do lotu. Ich regeneracja jest dość powolna, jedyną zaletą jest fakt, że skrzydła odcięte z czasem odrosną. Dodatkowo, dochodzi zdolność do ich maskowania, przez co Upadły z wyglądu może przypominać zwyczajnego człowieka.
    - Poziom 2 - Skrzydła stają się większę i znacząco wytrzymalsze. Pióra przypominają cieniutkie płatki metalu. Obecnie skrzydła służyć mogą jako tarcza, zatrzymując większość ataków, wykonanych z broni białej(nie licząc artefaktów) oraz niektórych słąbych ataków magicznych(maksymalnie na poziomie podstawowym). Zdolność regeneracji również wzrosła. Skrzydła wracają do swej pierwotnej formy pod zaledwie kilkunastu godzinach, bez różnicy jak mocno są zniszczone.
    - Poziom 3 - Skrzydła Upadłych wydają się potężną tarczą. Ich wytrzymałość znacząco wzrasta, stając się idealną obroną na wszystkie "zwyczajne" bronie(broń palna, niemagiczna broń biała) oraz na niektóre ataki magiczne(maksymalnie na poziomie zaawansowanym). Regenracja wzrosła w zastraszającym tempie, w ciągu zaledwie godziny, Upadły jest w stanie całkowicie zregenerować swoje skrzydła.



  • Zapomniani - Są to osoby, które mogą poznać twoje najskrytsze marzenia czy lęki. Potrafią również omamić swoim delikatnym wyglądem oraz sposobem bycia, lecz tak naprawdę służą oni demonom, przez co ich dusze są zepsute. Zapomniany to rasa pokrzywdzona, stać się nim może przedstawiciel każdej innej rasy. By zostać Zapomnianym wystarczy załamać się do takiego stopnia, że śmierć jedynie Ci w głowie. Wówczas z głębi Wymiaru Chaosu przybywają demony, poszukujący swoich sługów. Zapomniani są uczniami demonów, ich niewolnikami, nieposłuszeństwo wobec panów jest karane śmiercią. Niestety bycie niewolnikiem demona dyskryminuje ich w środowisku, czyniąc ich pod-istotami. Rasa ta słynie z wrodzonych zdolności do maskowania własnej aury.
    Bonus do: Kontrola aury - (poziom wzrasta po określeniu statystyk w KP)
    Zdolność rasowa: Skrzydła Upadłych
    Rasowa umiejętność Upadłych do lotu. Należy jednak pamiętać, że nie są to zwyczajne skrzydła. Fakt, że z wyglądu przypominają te należące do ptaków, jest ich jedynym podobieństwem. Chluba Upadłych, oprócz dawania im pożytecznej umiejętności, a mianowicie swobodnego lotu, nadaje również właściwości ochronne. Skrzydła Upadłych, są w stanie się regenerować, co zapewnia Upadłym doskonałą tarczę przed potężnymi ataki.
    - Poziom 1 - Skrzydła w zasadzie sprawdzają się głównie do lotu. Ich regeneracja jest dość powolna, jedyną zaletą jest fakt, że skrzydła odcięte z czasem odrosną. Dodatkowo, dochodzi zdolność do ich maskowania, przez co Upadły z wyglądu może przypominać zwyczajnego człowieka.
    - Poziom 2 - Skrzydła stają się większę i znacząco wytrzymalsze. Pióra przypominają cieniutkie płatki metalu. Obecnie skrzydła służyć mogą jako tarcza, zatrzymując większość ataków, wykonanych z broni białej(nie licząc artefaktów) oraz niektórych słąbych ataków magicznych(maksymalnie na poziomie podstawowym). Zdolność regeneracji również wzrosła. Skrzydła wracają do swej pierwotnej formy pod zaledwie kilkunastu godzinach, bez różnicy jak mocno są zniszczone.
    - Poziom 3 - Skrzydła Upadłych wydają się potężną tarczą. Ich wytrzymałość znacząco wzrasta, stając się idealną obroną na wszystkie "zwyczajne" bronie(broń palna, niemagiczna broń biała) oraz na niektóre ataki magiczne(maksymalnie na poziomie zaawansowanym). Regenracja wzrosła w zastraszającym tempie, w ciągu zaledwie godziny, Upadły jest w stanie całkowicie zregenerować swoje skrzydła.



  • Kusiciele - Ich umiejętnościami jest zmienianie swojego wyglądu na tak doskonałe, że większość osób poszłaby za nimi nawet w ogień, myśląc, że są oni ich ideałami. Są w stanie zwabić swoją ofiarę szeptem, który zdaje się przemawiać wprost do serca. Po złapaniu naiwnej istoty, mogą pić jej energię, a tym samym zabierając powoli każdy kawałek jej duszy. To swoisty sposób pożywiania się tych istot, jedyną wadą jest fakt, że złapać się na niego mogą istoty niemagiczne takie jak ludzie, słabo modyfikowani Łowcy i niektóre zwierzęta, stąd nieraz ciężko o żywiciela.
    Bonus do: Kontrola aury - (poziom wzrasta po określeniu statystyk w KP)
    Zdolność rasowa: Skrzydła Upadłych
    Rasowa umiejętność Upadłych do lotu. Należy jednak pamiętać, że nie są to zwyczajne skrzydła. Fakt, że z wyglądu przypominają te należące do ptaków, jest ich jedynym podobieństwem. Chluba Upadłych, oprócz dawania im pożytecznej umiejętności, a mianowicie swobodnego lotu, nadaje również właściwości ochronne. Skrzydła Upadłych, są w stanie się regenerować, co zapewnia Upadłym doskonałą tarczę przed potężnymi ataki.
    - Poziom 1 - Skrzydła w zasadzie sprawdzają się głównie do lotu. Ich regeneracja jest dość powolna, jedyną zaletą jest fakt, że skrzydła odcięte z czasem odrosną. Dodatkowo, dochodzi zdolność do ich maskowania, przez co Upadły z wyglądu może przypominać zwyczajnego człowieka.
    - Poziom 2 - Skrzydła stają się większę i znacząco wytrzymalsze. Pióra przypominają cieniutkie płatki metalu. Obecnie skrzydła służyć mogą jako tarcza, zatrzymując większość ataków, wykonanych z broni białej(nie licząc artefaktów) oraz niektórych słąbych ataków magicznych(maksymalnie na poziomie podstawowym). Zdolność regeneracji również wzrosła. Skrzydła wracają do swej pierwotnej formy pod zaledwie kilkunastu godzinach, bez różnicy jak mocno są zniszczone.
    - Poziom 3 - Skrzydła Upadłych wydają się potężną tarczą. Ich wytrzymałość znacząco wzrasta, stając się idealną obroną na wszystkie "zwyczajne" bronie(broń palna, niemagiczna broń biała) oraz na niektóre ataki magiczne(maksymalnie na poziomie zaawansowanym). Regenracja wzrosła w zastraszającym tempie, w ciągu zaledwie godziny, Upadły jest w stanie całkowicie zregenerować swoje skrzydła.




Wymiar Zmarłych - Przedsionek

  • Yukanie - rasa z wrodzoną zdolnością do walki. Cechą charakterystyczną dla każdego Yukanina jest ogromna determinacja i chęć staczania pojedynków, stąd nieśmiałość czy niepewność wśród tych istot praktycznie nie istnieje. Słyną z doskonałego opanowania magii siły. Regenerują się znacznie szybciej w porównaniu do pozostałych przedstawicieli świata magicznego, niektóre rany wręcz nie potrzebują leczenia, ponieważ same się regenerują. Kolejną ważną cechą jest fakt, że uczą się znacznie szybciej, każde wydarzenie wzbogaca ich doświadczenie, zwiększając ich zdolności z sekundy na sekundę, co czyni z nich najbardziej uzdolnioną rasę.
    Bonus do: Siła fizyczna/Zręczność - (poziom wzrasta po określeniu statystyk w KP)
    Zdolność rasowa: Yukańska regeneracja
    Yukanie słyną ze swej ogromnej regeneracji prawie tak bardzo jak z zaciętości i trudnego temperamentu. Ogromna zdolność do regeneracji Yukan, czyni z nich postać dla, której zbędna będzie magii Uzdrawiania. Drobne rany cięte, odparzenia czy obicia całkowicie leczą się w bardzo krótkim czasie. Ba, nawet utraty kończyć ulegają regeneracji, stąd zabicie dobrze wyszkolonego Yukanina jest niezwykle trudne.
    - Poziom 1 - Regeneracja obrażeń przerasta wszystkie pozostałe rasy. Drobne rany regenerują się po kilkunastu godzinach, obrażenia większe, które zwyczajnej istocie potrzebują 7dni na regenerację, w przypadku Yukan znikają po zaledwie 2-3dniach. Niestety, utracone kończyny nie ulegają regeneracji.
    - Poziom 2 - Poziom regeneracji wzrasta znacząco. Drobne ranki znikają po zaledwie kilku godzinach, natomiast większe rany po upływie 24 godzin.
    - Poziom 3 - Skrzydła Upadłych wydają się potężną tarczą. Ich wytrzymałość znacząco wzrasta, stając się idealną obroną na wszystkie "zwyczajne" bronie(broń palna, niemagiczna broń biała) oraz na niektóre ataki magiczne(maksymalnie na poziomie zaawansowanym). Regenracja wzrosła w zastraszającym tempie, w ciągu zaledwie godziny, Upadły jest w stanie całkowicie zregenerować swoje skrzydła.



  • Mentorzy- rasa posiadająca wrodzoną inteligencję. Mentorzy rozumieją zasady istnienia świata; zjawiska takie jak śmierć czy początek życia, nie są dla nich niczym niezwykłym. Mentor jest doskonałym strategiem, osobą z niezwykle rozwiniętą siłą woli. Magia psychiki w ich wydaniu uznawana jest za najpotężniejszą. Podobnie jak w przypadku Yukan, ich ciała regenerują się znacznie szybciej. Na wyróżnienie zasługuje również zdolność do szybkiego pojmowania nowych wiadomości. Mentorzy starają się dosłownie wiedzieć wszystko, a ich doskonała pamięć stwarza z nich istne chodzące encyklopedie. Mentor jako jedyna z ras jest istotą równocześnie żywą i martwą. Podczas pobytu w Przedsionku ich ciała zostają przechowywane, przybywając do wymiarów istot żywych ponownie odzyskują ciała.
    Bonus do: Siła woli - (poziom wzrasta po określeniu statystyk w KP)
    Zdolność rasowa: Skrzydła Upadłych
    Rasowa umiejętność Upadłych do lotu. Należy jednak pamiętać, że nie są to zwyczajne skrzydła. Fakt, że z wyglądu przypominają te należące do ptaków, jest ich jedynym podobieństwem. Chluba Upadłych, oprócz dawania im pożytecznej umiejętności, a mianowicie swobodnego lotu, nadaje również właściwości ochronne. Skrzydła Upadłych, są w stanie się regenerować, co zapewnia Upadłym doskonałą tarczę przed potężnymi ataki.
    - Poziom 1 - Skrzydła w zasadzie sprawdzają się głównie do lotu. Ich regeneracja jest dość powolna, jedyną zaletą jest fakt, że skrzydła odcięte z czasem odrosną. Dodatkowo, dochodzi zdolność do ich maskowania, przez co Upadły z wyglądu może przypominać zwyczajnego człowieka.
    - Poziom 2 - Skrzydła stają się większę i znacząco wytrzymalsze. Pióra przypominają cieniutkie płatki metalu. Obecnie skrzydła służyć mogą jako tarcza, zatrzymując większość ataków, wykonanych z broni białej(nie licząc artefaktów) oraz niektórych słąbych ataków magicznych(maksymalnie na poziomie podstawowym). Zdolność regeneracji również wzrosła. Skrzydła wracają do swej pierwotnej formy pod zaledwie kilkunastu godzinach, bez różnicy jak mocno są zniszczone.
    - Poziom 3 - Skrzydła Upadłych wydają się potężną tarczą. Ich wytrzymałość znacząco wzrasta, stając się idealną obroną na wszystkie "zwyczajne" bronie(broń palna, niemagiczna broń biała) oraz na niektóre ataki magiczne(maksymalnie na poziomie zaawansowanym). Regenracja wzrosła w zastraszającym tempie, w ciągu zaledwie godziny, Upadły jest w stanie całkowicie zregenerować swoje skrzydła.



  • Tortunga - najbardziej agresywna ze wszystkich ras. Tortunga, słyną z doskonałej siły fizycznej i zarazem wytrzymałości. Związane jest to z ich bezwzględnością oraz faktem, że ich całe życie to jedno wielkie polowanie. Tortunga są dość prymitywną rasą, całą technologię jaką pozyskali zawdzięczają milionom istot, które brutalnie zamordowali. Jedno jest pewne, inteligencja, a co za tym idzie strategia, są zdecydowanie ich piętą achillesową. Nieraz zamroczenie chęcią mordu rzucają się na znacznie większe grupy przeciwników, ponosząc tym samym śmierć. Rasa ta została odkryta dość niedawno, bowiem dawniej, najbardziej okrutnymi byli nazywani Yukanie i Demony. Tortunga przyswoili sobie zdolność transformowania do postaci ludzkiej i oryginalnej zwierzęcej.
    Bonus do: Siła fizyczna - (poziom wzrasta po określeniu statystyk w KP)
    Zdolność rasowa: Skrzydła Upadłych
    Rasowa umiejętność Upadłych do lotu. Należy jednak pamiętać, że nie są to zwyczajne skrzydła. Fakt, że z wyglądu przypominają te należące do ptaków, jest ich jedynym podobieństwem. Chluba Upadłych, oprócz dawania im pożytecznej umiejętności, a mianowicie swobodnego lotu, nadaje również właściwości ochronne. Skrzydła Upadłych, są w stanie się regenerować, co zapewnia Upadłym doskonałą tarczę przed potężnymi ataki.
    - Poziom 1 - Skrzydła w zasadzie sprawdzają się głównie do lotu. Ich regeneracja jest dość powolna, jedyną zaletą jest fakt, że skrzydła odcięte z czasem odrosną. Dodatkowo, dochodzi zdolność do ich maskowania, przez co Upadły z wyglądu może przypominać zwyczajnego człowieka.
    - Poziom 2 - Skrzydła stają się większę i znacząco wytrzymalsze. Pióra przypominają cieniutkie płatki metalu. Obecnie skrzydła służyć mogą jako tarcza, zatrzymując większość ataków, wykonanych z broni białej(nie licząc artefaktów) oraz niektórych słąbych ataków magicznych(maksymalnie na poziomie podstawowym). Zdolność regeneracji również wzrosła. Skrzydła wracają do swej pierwotnej formy pod zaledwie kilkunastu godzinach, bez różnicy jak mocno są zniszczone.
    - Poziom 3 - Skrzydła Upadłych wydają się potężną tarczą. Ich wytrzymałość znacząco wzrasta, stając się idealną obroną na wszystkie "zwyczajne" bronie(broń palna, niemagiczna broń biała) oraz na niektóre ataki magiczne(maksymalnie na poziomie zaawansowanym). Regenracja wzrosła w zastraszającym tempie, w ciągu zaledwie godziny, Upadły jest w stanie całkowicie zregenerować swoje skrzydła.





  • Hybryda - posiada cechy charakterystyczne dla obydwu ras, z których została stworzona. Może maksymalnie osiągnąć arcymistrzowski poziom magii w obydwu dziedzinach swojej rasy. Czyli hybryda Yukanin-Upadły może opanować Furię na poziomie arcymistrzowskim i Umysł, również na poziom arcymistrzowski.
    Bonus do: decyduje gracz (w zależności od połączonych ras)
    Zdolność rasowa: Umiejętność obydwu ras na poziomie 1

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Umiejętności rasowe
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Ability- umiejętności pokemonów
» 002. Statystyki i umiejętności
» Zasady i opisy genetyk
» Frau
» Umiejętności, Kryształy i Moce

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Regulamin :: Księga Wiedzy-
Skocz do: