Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Mechanika walki

Go down 
3 posters
AutorWiadomość
Regis Darkness

Regis Darkness


Liczba postów : 5
Data przyłączenia : 10/09/2013
Wiek : 29
Skąd : Warszawa

Moja Postać
Rasa: Yukanin
Wiek postaci: 18lat
Ranga:

Mechanika walki Empty
PisanieTemat: Mechanika walki   Mechanika walki Icon_minitimePią Wrz 27, 2013 10:04 am

Może i jestem zwykłym graczem i się nie znam, ale uważam, że mechanika walki jest zbyt zależna od mg i zbyt nie przewidywalna. Rozumiem dawać za dobre pomysły itd, ale nie zmienia faktu, że takie walki niedokonane trudno się opisuje tym bardziej jak obaj gracze walczą ze sobą. Według mnie mechanice walki przydałyby się jakieś zmiany. Moge także w ostateczności pomóc i jeszcze coś wymyślić, ale co sądzi o tym reszta? Ta mechanika co jest teraz jest odpowiednia? Czy może nie? Tak nie jestem adminem, ale od tego jest przecież dział pogaduszek a i ja potrafię na coś wpaść.
Powrót do góry Go down
Megan

Megan


Liczba postów : 3
Data przyłączenia : 11/09/2013
Wiek : 31
Skąd : berlin

Moja Postać
Rasa:
Wiek postaci:
Ranga:

Mechanika walki Empty
PisanieTemat: Re: Mechanika walki   Mechanika walki Icon_minitimePią Wrz 27, 2013 11:13 am

Nie jestem graczem i nie mam pojęcia jak walka wygląda tutaj w akcji bo jak jest napisane w regulaminie to wiem jak to ma w teorii wyglądać, ale jeżeli coś jednak nie pasuje to jestem zwolennikiem bardzo popularnych kostek... a jak ktoś nie jest uczciwy to zawsze można jakiś prosty html programik wgrać obok emotek.
Powrót do góry Go down
http://creative-censorship.tumblr.com
Tano
Administrator
Tano


Liczba postów : 151
Data przyłączenia : 12/01/2013

Moja Postać
Rasa: Yukanin
Wiek postaci: 17lat
Ranga:

Mechanika walki Empty
PisanieTemat: Re: Mechanika walki   Mechanika walki Icon_minitimeNie Paź 06, 2013 4:51 pm

Gracze mogą walczyć z wszelakimi bestiami, potworami, wojownikami, magami, łowcami i wiele można jeszcze wymieniać. Walka Gracz vs Gracz musi być przynajmniej podsumowana przez administratora/MG. Siłę danej postaci określają:
1. Statystyki, które określają zdolności niemagiczne postaci
2. Magia, która określa jakimi zdolnościami posługuje się dana postać.
Poziom - podstawowy - zaawansowany - mistrz - arcymistrz - ma na celu wskazać jaką siłą dysponuje dany bohater. Jest to skala od 1 do 4. W przypadku statystyk od 1 do 6. Należy pamiętać, że magia nie odpowiada w żaden sposób statystyką niemagicznym. Każda zdolność daje różne możliwości. Poziom umiejętności ma na celu ukazać jego siłę. Stąd osoba posiadająca silniejszą magię, pokona tą ze słabszą. Dużą rolę odgrywa tu również pomysłowość czy element zaskoczenia.
Dlaczego administrator musi pilnować pojedynku?
Otóż, zapewne niektórzy, nie będą w stanie przyznać się do porażki i by uniknąć przegranej w walce, zbytnio "podrasują" swoje umiejętności. Mimo bycia postacią słabą, podczas walki zrobią z siebie prawdziwego op (over power). Zjawisko w której, osoba znacznie słabsza, wygrywa z weteranem, który swój wysoki poziom zawdzięcza długiemu okresowi gry i aktywności, nie jest dopuszczone. Stąd zadaniem administracji jest pilnowanie by nie panowała samowolka.
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Mechanika walki Empty
PisanieTemat: Re: Mechanika walki   Mechanika walki Icon_minitime

Powrót do góry Go down
 
Mechanika walki
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Sztuki walki

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Off-top :: Pogaduszki-
Skocz do: