IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Żywioły

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Tano
Administrator
avatar

Liczba postów : 151
Data przyłączenia : 12/01/2013

Moja Postać
Rasa: Yukanin
Wiek postaci: 17lat
Ranga:

PisanieTemat: Żywioły    Pon Sty 14, 2013 6:48 pm

Magia Ognia

Ogień – odwieczny pomocnik człowieka, rozświetlający mroki nocy. Ciężki do okiełznania żywioł, bardzo łatwo wymykający się spod kontroli niedoświadczonego magika. Dzięki studiom nad tą dziedzinom, uzyskuje się niezwykłą zdolność rozniecania płomieni – zarówno tych naturalnych, podtrzymywanych dzięki zwykłym materiałom, jak i magicznych, palących się tylko dzięki magii. W zależności od stopnia zaawansowania, mag może rozpalać samą wolą świeczki, rzucać kulami ognia, otaczać się żywą tarczą czy też spopielać budynki.
Jedynie Tkacze mogą opanować poziom Arcymistrzowski i Legendarny



  • Podstawowy - na tym poziomie dopiero co rozpocząłeś zgłębianie tajników wiedzy, jak posługiwać się tym żywiołem. Jesteś w stanie rozpalić niewielki płomyczek, który, po zetknięciu z naturalną materią taką jak drewno, błyskawicznie się rozprzestrzenia.
  • Zaawansowany - Twoje zdolności wzrosły, tworzenie większego płomienia, czy krzesanie drobnej kuli ognia w dłoni, nie stanowi dla Ciebie większego problemu. Należy jednak pamiętać o ciągłym skupieniu.
  • Doświadczony - przekroczyłeś poziom zaawansowanego magika, teraz tworzenie kul ognia, czy nawet strumieni płomieni jest drobnostką. Wiesz jak skutecznie tworzyć ogień i jesteś w stanie wykorzystać jego palące zdolności.
  • Mistrz - osiągnąłeś mistrzostwo w dziedzinie ujarzmienia płomieni. Coraz lepiej manipulujesz wielkością czy nawet destrukcyjną mocą ognia. Jesteś w stanie pokryć swoje ciało ognistą tarczą, która nie zrani Twoje ciała.
  • Arcymistrz - możesz dowolnie manipulować i kontrolować stworzonym przez siebie płomieniem. Tworzyć ogromne kule ognia i destrukcyjne ogniste fale. Znacząco przekroczyłeś poziom mistrzowski, co możesz udowodnić potężnymi atakami.
  • Legenda - stałeś się największym z mistrzów kontroli płomieni, Twój ogień jest rażąco potężny, zdolny przepalić praktycznie każdy materiał. Jesteś w stanie czerpać energię prosto ze słońca, stąd w dzień Twoja moc rośnie.
    Wymaga specjalnego treningu oraz zgody administracji - podobnie co w przypadku pirokinezy, magia ognia ma przewagę w stosunku do magii powietrza, natomiast jej wadą jest podatność na magię wody.



Błękitny płomień
Zaawansowana technika kontroli ognia. Poprzez skumulowanie silnego strumienia ognia, a następnie rozgrzaniu go na znacznie większą temperaturę powstaje błękitny płomień. Ogień znacznie gorętszy, dosłownie palący zwyczajny ogień. Panujące ciśnienie, czy rzadkość powietrza, wpływają na siłę ognia. Wzmacniając ją, lub wręcz przeciwnie.
Technika męczy znacznie szybciej niż tradycyjny ogień. Można ją opanować(trening), po zdobyciu magii głównej na poziom zaawansowany. Po opanowaniu, wymaga wpisania do kategorii posiadanych technik.




Magia Wody

Woda – dzięki kontroli, jaką uzyskuje Istota specjalizująca się w tej dziedzinie, jest w stanie całkowicie zapanować nad tym żywiołem. W zależności od poziomu swojej mocy może kontrolować i formować wodę, tworząc z niej pociski wymarzonej wielkości, tworzyć wiry wodne, całkowicie zmieniać bieg rzek czy też odwrotnie – wysuszać jeziora, bagna zamieniać w stały grunt. Wszystko zależy od pomysłowości użytkownika żywiołu i jego umiejętności kontrolowania wody.
Jedynie Tkacze mogą opanować poziom Arcymistrzowski i Legendarny



  • Podstawowy -  kontrola wody jest nikła, z ogromnym problemem formujesz choćby drobne wodne kule, Twoja ataki często wymykają Ci się spod kontroli i rozlewają się.
  • Zaawansowany - poziom kontroli wody wzrósł w oczach, znacznie łatwiej jest Ci formować wodę czy nadawać jej konkretny kształt, jednak o większych wyczynach możesz sobie jedynie pomarzyć.
  • Doświadczony - znacznie łatwiej jest Ci władać wodą, tworzenie kul z wody, drobnych wirów czy fal nie sprawia już problemów. Nadal jednak brakuje Ci wiele do osiągnięcia mistrzostwa w tej dziedzinie.
  • Mistrz - tworzenie większych fal i wirów nie jest już dla Ciebie problemem. Opanowałeś mistrzostwo w tej dziedzinie magii, Twoje umiejętności znacznie przekraczają zdolności zwyczajnych magików, formowanie wody przychodzi Ci znacznie łatwiej.
  • Arcymistrz - ogromne fale, niezwykle porywcze strumienie czy potężne wiry to dla Ciebie żaden problem, zdecydowanie przekroczyłeś poziom mistrzowski, ukazując swoje niemalże legendarne zdolności.
  • Legenda - jesteś żywą legendą wśród magów wody, formowanie i przekształcanie w dowolne kształty nie jest dla Ciebie najmniejszym problemem. Ba, przywołanie potężnego tsunami nie jest czymś trudnym.
    Wymaga specjalnego treningu oraz zgody administracji



Kontrola lodu
Zaawansowana technika kontroli wody. Zdolność umożliwiająca, magom wody zamrażanie swojego tworu. Choć technika bezpośrednio wywodzi się z magii wody. Jej opanowanie nie jest takie proste. Bowiem substancja z ciekłej zamienia się na stałą. Zmieniając tym samym swój ciężar, czy też zdolność manewru. Lód w przeciwieństwie do wody, nie rozleje się, lecz potłucze. Technika niezmiernie przydatna w małych pomieszczeniach.
Technika męczy znacznie szybciej niż tradycyjna woda. Można ją opanować(trening), po zdobyciu magii głównej na poziom zaawansowany. Po opanowaniu, wymaga wpisania do kategorii posiadanych technik.




Magia Powietrza

Powietrze – najbardziej znanym elementem jest chyba wiatr. Użytkownik owej magii jest w stanie zmienić jego kierunek i siłę, tworząc odpychające fale. Jeżeli jego poziom wyszkolenia jest naprawdę wysoki, ma możliwość uniesienia się nad ziemię i szybowania niczym ptak, czy stworzenia potężnego tornada, które spustoszy okolicę. Potężne wichury czy niszczycielskie nawałnice to dla mistrza tego żywiołu drobnostka.
Jedynie Tkacze mogą opanować poziom Arcymistrzowski i Legendarny



  • Podstawowy - dużym problemem jest dla Ciebie zmiana kierunku powietrza, Twoje ataki są słabe i mało skuteczne.
  • Zaawansowany - znacznie łatwiej jest Ci korzystać z podstawowym ataków tego żywiołu. Pociski wietrzne nie są już dla Ciebie zbytnim problemem.
  • Doświadczony - osiągnąłeś już spory poziom w kontroli powietrza, Twoje ataki są coraz potężniejsze, coraz łatwiej jest Ci tworzyć potężniejsze fale powietrza, która zalewają miejsce walki, odpychając przeciwników.
  • Mistrz - osiągnąłeś mistrzostwo we władaniu nad wiatrem. Tworzenie silnych fal uderzeniowych nie jest dla Ciebie zbytnim problemem. To samo tyczy się tornad czy nawałnic. Na zewnątrz odczuwasz lekkość, powietrze jest dla Ciebie pokrzepiające.
  • Arcymistrz - przewyższyłeś przeciętnych mistrzów kontroli magii powietrza. Twoje zdolności są na niezwykle wysokim poziomie, potężne tornada, wiry powietrzne czy druzgoczące nawałnice są dla Ciebie drobnostką.
  • Legenda - opanowałeś legendarny poziom, Twoje zdolności są na niesłychanym poziomie, ataki wykorzystywanego przez Ciebie powietrza są potężne, odpychają i ranią przeciwników, pozwalając Ci trzymać oponentów na dystans.
    Wymaga specjalnego treningu oraz zgody administracji



Związanie z powietrzem
Zaawansowana technika kontroli powietrza. Technika przydatna dla wszelakich szpiegów czy zwiadowców. Poprzez usilne skumulowanie całego zebranego powietrza, wewnątrz własnego ciała, następuje związanie się z nim. Ciało traci większość swojego ciężaru, stając się lekkie jak piórko. Mówi się wówczas o całkowitym zjednaniu z powietrzem, mimo iż ciało zachowuje swoją materialność. Zyskujemy wówczas zdolność do lotu. A techniki zadane przez powietrze, nie są w stanie nam kompletnie nic zrobić.
Technika męczy znacznie szybciej niż tradycyjne powietrze. Można ją opanować(trening), po zdobyciu magii głównej na poziom zaawansowany. Po opanowaniu, wymaga wpisania do kategorii posiadanych technik.




Magia Ziemi

Ziemia – zdolność kontrolowania podłoża, wypiętrzania ciężkich głazów, niezwykle wytrzymałych skał, drogocennych minerałów, a nawet i gór. Mag Ziemi potrafi wyciągnąć z ziemi kamienną kulę, a następnie cisnąć nią w kierunku swojego przeciwnika. Tworzenie niezwykle wytrzymałych kamiennych tarczy nie jest problemem dla wyszkolonego maga tego żywiołu. Ba, utworzenie długiego i krętego tunelu czy kanionu nie jest zbytnim problemem.
Jedynie Tkacze mogą opanować poziom Arcymistrzowski i Legendarny



  • Podstawowy - utworzenie małej kamiennej kuli, czy wykopanie małego tunelu są problemem, jednak nie są niewykonalne.
  • Zaawansowany - kontrolowanie podłoża idzie Ci już znacznie łatwiej, zmienianie podłoża, kształtowanie kamiennych ataków czy kruszenie pomniejszych skał to nie problem.
  • Doświadczony - mało brakuje Ci do poziomu mistrzowskiego. Twoje ataki są potężniejsze, kamienne kule wytrzymalsze i bardziej zbite, zasięg Twoich zdolności znacząco się zwiększył.
  • Mistrz - większe rzeźbienie krajobrazu nie jest już dla Ciebie problemem, jesteś mistrzem tej dziedziny, Twoje ataki są wytrzymałe i druzgoczące, coraz łatwiej wydobywasz skały, tworzysz tunele. Wydobycie drogocennych kruszców nie jest już dla Ciebie problemem.
  • Arcymistrz - przekroczyłeś poziom mistrzowski stając się jednym z najbardziej wyszkolonych magików. Odrywanie skał, profilowanie ich do dowolnych kształtów, tworzenie kraterów, a nawet i kanionów nie jest dla Ciebie żadnym problemem.
  • Legenda - przegoniłeś największych mistrzów kontroli żywiołu jakim jest ziemia. Twoje ataki są potężne, a zasięg zdolności niesłychany. Bez problemu formujesz skały do wymyślonej przez siebie formy. Wypiętrzanie wzniesień, gór, tworzenie tuneli i kraterów to drobnostka.

Wymaga specjalnego treningu oraz zgody administracji


Kontrola metalu
Zaawansowana technika kontroli ziemi. Poprzez wyodrębnienie składników metalu na pierwiastki. Magik jest w stanie manipulować metalem. A konkretniej znajdującymi się w nim składnikami ziemi. Technika funkcjonująca za pomocą dotyku. Wymaga również ogromnego skupienia i rozluźnienia wszystkich mięśni. Mag musi wniknąć w strukturę metalu, wyczuć jego budowę, każdy z tworzących elementów. Wówczas metal zdradza, przed czarodziejem swoje właściwości, dając się całkowicie modyfikować. Kontrolować niczym ziemia.
Technika męczy znacznie szybciej niż tradycyjna ziemia. Można ją opanować(trening), po zdobyciu magii głównej na poziom zaawansowany. Po opanowaniu, wymaga wpisania do kategorii posiadanych technik.




Magia Elektryczności

Elektryczność – Jeden z pięciu podstawowych żywiołów. Choć według legend pochodzi bezpośrednio od ognia, słońca. Błyskawica wywodzi się z ciemności. Dość niecodzienne połączenie. Piorun rozświetlający mroki, swój początek znalazł w chaosie. Żywioł preferowany przez najpotężniejszych Tkackich magów. Podobnie co ogień, jest impulsywny i ciężki do kontroli. Szczególnie trudno nim manipulować, a niedoświadczony magik może porazić wszystkie znajdujące się wokół siebie. W tym towarzyszy. Elektryczność jest w stanie burzyć budowle, pali i równocześnie razi.
Jedynie Tkacze mogą opanować poziom Arcymistrzowski i Legendarny



  • Podstawowy - problemem jest dla Ciebie wykrzesać choćby małą iskierkę. Twoje ofensywne zdolności są tak nikłe, że praktycznie nie jesteś w stanie zadać jakiegokolwiek obrażenia przeciwnikowi.
  • Zaawansowany - wytworzenie niezbyt dużej błyskawicy nie jest dla Ciebie problemem. Jednak błyskawica ta, ma prędzej zdolności paraliżujące niż rażące(choć takowe też posiada).
  • Doświadczony - znacznie łatwiej jest Ci tworzyć małe błyskawice, natomiast nieco większe wymagają od Ciebie wysiłku. Twoja elektryczność zyskuje palące właściwości, paraliżując i raniąc oponenta.
  • Mistrz - siła błyskawic maga wzrasta. Jest zdolny tworzyć prawdziwe pioruny. O ogromnej prędkości i rażącej sile.
  • Arcymistrz - stajesz się panem burzy. Piorun może uderzyć tam gdzie sięga Twój wzrok. Twoja energia płynie z ciemności. Zachmurzona pogoda, dodaje Ci sił.
  • Legenda - Twoja umiejętność kontroli elektryczności dawno przekroczyła mistrzostwo, jesteś wręcz legendarnym posiadaczem owego żywiołu. Na zawołanie potrafisz przywołać burzę, którą bezproblemowo kontrolujesz. Podczas zachmurzonej i deszczowej pogody zyskujesz siłę, stając się wytrzymalszy i czulszy.

Wymaga specjalnego treningu oraz zgody administracji


Błyskawica sprzeczności
Zaawansowana technika kontroli elektryczności. Jako iż błyskawica płynie prosto z centrum siły magicznej, można podzielić ją na dwie kategorie. Błyskawicę białą, tworzoną z pozytywnych emocji, oraz błyskawicę czarną, która powstaje podczas gniewu. Błyskawica ta, jest znacznie potężniejsza od zwyczajnej. Pozwala się nawet formować, na dowolne kształty. W przypadku białej i czarnej błyskawicy, jedyną różnicą jest kolor. Bowiem obydwie techniki posiadają identyczną moc.
Technika męczy znacznie szybciej niż tradycyjna elektryczność. Można ją opanować(trening), po zdobyciu magii głównej na poziom zaawansowany. Po opanowaniu, wymaga wpisania do kategorii posiadanych technik.

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Żywioły
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Moc, Magia i Artefakty
» Szkoły Magii na świecie
» Domy w Hogwarcie
» Luty miesiącem zmian

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Regulamin :: Księga Wiedzy :: Magia-
Skocz do: