Tano Administrator
Liczba postów : 151 Data przyłączenia : 12/01/2013
Moja Postać Rasa: Yukanin Wiek postaci: 17lat Ranga:
| Temat: Żywioły Pon Sty 14, 2013 6:48 pm | |
| Magia OgniaOgień – odwieczny pomocnik człowieka, rozświetlający mroki nocy. Ciężki do okiełznania żywioł, bardzo łatwo wymykający się spod kontroli niedoświadczonego magika. Dzięki studiom nad tą dziedzinom, uzyskuje się niezwykłą zdolność rozniecania płomieni – zarówno tych naturalnych, podtrzymywanych dzięki zwykłym materiałom, jak i magicznych, palących się tylko dzięki magii. W zależności od stopnia zaawansowania, mag może rozpalać samą wolą świeczki, rzucać kulami ognia, otaczać się żywą tarczą czy też spopielać budynki. Jedynie Tkacze mogą opanować poziom Arcymistrzowski i Legendarny
Błękitny płomień Zaawansowana technika kontroli ognia. Poprzez skumulowanie silnego strumienia ognia, a następnie rozgrzaniu go na znacznie większą temperaturę powstaje błękitny płomień. Ogień znacznie gorętszy, dosłownie palący zwyczajny ogień. Panujące ciśnienie, czy rzadkość powietrza, wpływają na siłę ognia. Wzmacniając ją, lub wręcz przeciwnie. Technika męczy znacznie szybciej niż tradycyjny ogień. Można ją opanować(trening), po zdobyciu magii głównej na poziom zaawansowany. Po opanowaniu, wymaga wpisania do kategorii posiadanych technik.
Magia WodyWoda – dzięki kontroli, jaką uzyskuje Istota specjalizująca się w tej dziedzinie, jest w stanie całkowicie zapanować nad tym żywiołem. W zależności od poziomu swojej mocy może kontrolować i formować wodę, tworząc z niej pociski wymarzonej wielkości, tworzyć wiry wodne, całkowicie zmieniać bieg rzek czy też odwrotnie – wysuszać jeziora, bagna zamieniać w stały grunt. Wszystko zależy od pomysłowości użytkownika żywiołu i jego umiejętności kontrolowania wody. Jedynie Tkacze mogą opanować poziom Arcymistrzowski i Legendarny
Kontrola lodu Zaawansowana technika kontroli wody. Zdolność umożliwiająca, magom wody zamrażanie swojego tworu. Choć technika bezpośrednio wywodzi się z magii wody. Jej opanowanie nie jest takie proste. Bowiem substancja z ciekłej zamienia się na stałą. Zmieniając tym samym swój ciężar, czy też zdolność manewru. Lód w przeciwieństwie do wody, nie rozleje się, lecz potłucze. Technika niezmiernie przydatna w małych pomieszczeniach. Technika męczy znacznie szybciej niż tradycyjna woda. Można ją opanować(trening), po zdobyciu magii głównej na poziom zaawansowany. Po opanowaniu, wymaga wpisania do kategorii posiadanych technik.
Magia PowietrzaPowietrze – najbardziej znanym elementem jest chyba wiatr. Użytkownik owej magii jest w stanie zmienić jego kierunek i siłę, tworząc odpychające fale. Jeżeli jego poziom wyszkolenia jest naprawdę wysoki, ma możliwość uniesienia się nad ziemię i szybowania niczym ptak, czy stworzenia potężnego tornada, które spustoszy okolicę. Potężne wichury czy niszczycielskie nawałnice to dla mistrza tego żywiołu drobnostka. Jedynie Tkacze mogą opanować poziom Arcymistrzowski i Legendarny
Związanie z powietrzem Zaawansowana technika kontroli powietrza. Technika przydatna dla wszelakich szpiegów czy zwiadowców. Poprzez usilne skumulowanie całego zebranego powietrza, wewnątrz własnego ciała, następuje związanie się z nim. Ciało traci większość swojego ciężaru, stając się lekkie jak piórko. Mówi się wówczas o całkowitym zjednaniu z powietrzem, mimo iż ciało zachowuje swoją materialność. Zyskujemy wówczas zdolność do lotu. A techniki zadane przez powietrze, nie są w stanie nam kompletnie nic zrobić. Technika męczy znacznie szybciej niż tradycyjne powietrze. Można ją opanować(trening), po zdobyciu magii głównej na poziom zaawansowany. Po opanowaniu, wymaga wpisania do kategorii posiadanych technik.
Magia ZiemiZiemia – zdolność kontrolowania podłoża, wypiętrzania ciężkich głazów, niezwykle wytrzymałych skał, drogocennych minerałów, a nawet i gór. Mag Ziemi potrafi wyciągnąć z ziemi kamienną kulę, a następnie cisnąć nią w kierunku swojego przeciwnika. Tworzenie niezwykle wytrzymałych kamiennych tarczy nie jest problemem dla wyszkolonego maga tego żywiołu. Ba, utworzenie długiego i krętego tunelu czy kanionu nie jest zbytnim problemem. Jedynie Tkacze mogą opanować poziom Arcymistrzowski i Legendarny
- Podstawowy - utworzenie małej kamiennej kuli, czy wykopanie małego tunelu są problemem, jednak nie są niewykonalne.
- Zaawansowany - kontrolowanie podłoża idzie Ci już znacznie łatwiej, zmienianie podłoża, kształtowanie kamiennych ataków czy kruszenie pomniejszych skał to nie problem.
- Doświadczony - mało brakuje Ci do poziomu mistrzowskiego. Twoje ataki są potężniejsze, kamienne kule wytrzymalsze i bardziej zbite, zasięg Twoich zdolności znacząco się zwiększył.
- Mistrz - większe rzeźbienie krajobrazu nie jest już dla Ciebie problemem, jesteś mistrzem tej dziedziny, Twoje ataki są wytrzymałe i druzgoczące, coraz łatwiej wydobywasz skały, tworzysz tunele. Wydobycie drogocennych kruszców nie jest już dla Ciebie problemem.
- Arcymistrz - przekroczyłeś poziom mistrzowski stając się jednym z najbardziej wyszkolonych magików. Odrywanie skał, profilowanie ich do dowolnych kształtów, tworzenie kraterów, a nawet i kanionów nie jest dla Ciebie żadnym problemem.
- Legenda - przegoniłeś największych mistrzów kontroli żywiołu jakim jest ziemia. Twoje ataki są potężne, a zasięg zdolności niesłychany. Bez problemu formujesz skały do wymyślonej przez siebie formy. Wypiętrzanie wzniesień, gór, tworzenie tuneli i kraterów to drobnostka.
Wymaga specjalnego treningu oraz zgody administracji
Kontrola metalu Zaawansowana technika kontroli ziemi. Poprzez wyodrębnienie składników metalu na pierwiastki. Magik jest w stanie manipulować metalem. A konkretniej znajdującymi się w nim składnikami ziemi. Technika funkcjonująca za pomocą dotyku. Wymaga również ogromnego skupienia i rozluźnienia wszystkich mięśni. Mag musi wniknąć w strukturę metalu, wyczuć jego budowę, każdy z tworzących elementów. Wówczas metal zdradza, przed czarodziejem swoje właściwości, dając się całkowicie modyfikować. Kontrolować niczym ziemia. Technika męczy znacznie szybciej niż tradycyjna ziemia. Można ją opanować(trening), po zdobyciu magii głównej na poziom zaawansowany. Po opanowaniu, wymaga wpisania do kategorii posiadanych technik.
Magia ElektrycznościElektryczność – Jeden z pięciu podstawowych żywiołów. Choć według legend pochodzi bezpośrednio od ognia, słońca. Błyskawica wywodzi się z ciemności. Dość niecodzienne połączenie. Piorun rozświetlający mroki, swój początek znalazł w chaosie. Żywioł preferowany przez najpotężniejszych Tkackich magów. Podobnie co ogień, jest impulsywny i ciężki do kontroli. Szczególnie trudno nim manipulować, a niedoświadczony magik może porazić wszystkie znajdujące się wokół siebie. W tym towarzyszy. Elektryczność jest w stanie burzyć budowle, pali i równocześnie razi. Jedynie Tkacze mogą opanować poziom Arcymistrzowski i Legendarny
- Podstawowy - problemem jest dla Ciebie wykrzesać choćby małą iskierkę. Twoje ofensywne zdolności są tak nikłe, że praktycznie nie jesteś w stanie zadać jakiegokolwiek obrażenia przeciwnikowi.
- Zaawansowany - wytworzenie niezbyt dużej błyskawicy nie jest dla Ciebie problemem. Jednak błyskawica ta, ma prędzej zdolności paraliżujące niż rażące(choć takowe też posiada).
- Doświadczony - znacznie łatwiej jest Ci tworzyć małe błyskawice, natomiast nieco większe wymagają od Ciebie wysiłku. Twoja elektryczność zyskuje palące właściwości, paraliżując i raniąc oponenta.
- Mistrz - siła błyskawic maga wzrasta. Jest zdolny tworzyć prawdziwe pioruny. O ogromnej prędkości i rażącej sile.
- Arcymistrz - stajesz się panem burzy. Piorun może uderzyć tam gdzie sięga Twój wzrok. Twoja energia płynie z ciemności. Zachmurzona pogoda, dodaje Ci sił.
- Legenda - Twoja umiejętność kontroli elektryczności dawno przekroczyła mistrzostwo, jesteś wręcz legendarnym posiadaczem owego żywiołu. Na zawołanie potrafisz przywołać burzę, którą bezproblemowo kontrolujesz. Podczas zachmurzonej i deszczowej pogody zyskujesz siłę, stając się wytrzymalszy i czulszy.
Wymaga specjalnego treningu oraz zgody administracji
Błyskawica sprzeczności Zaawansowana technika kontroli elektryczności. Jako iż błyskawica płynie prosto z centrum siły magicznej, można podzielić ją na dwie kategorie. Błyskawicę białą, tworzoną z pozytywnych emocji, oraz błyskawicę czarną, która powstaje podczas gniewu. Błyskawica ta, jest znacznie potężniejsza od zwyczajnej. Pozwala się nawet formować, na dowolne kształty. W przypadku białej i czarnej błyskawicy, jedyną różnicą jest kolor. Bowiem obydwie techniki posiadają identyczną moc. Technika męczy znacznie szybciej niż tradycyjna elektryczność. Można ją opanować(trening), po zdobyciu magii głównej na poziom zaawansowany. Po opanowaniu, wymaga wpisania do kategorii posiadanych technik.
| |
|