Imię: Ratto
Nazwisko: Miryoku
Prawdziwe imię i nazwisko Ratto brzmiało inaczej, odkąd jednak opuścił swoich bliskich, nadał sobie inne.
Wiek: Ciut ponad 100 lat, choć z wyglądu przypomina jakieś 15.
Rasa: Zmiennokształtny.
Charakter: Ratto, jak na młode stworzenie przystało, jest pełen energii, zawsze tryskający niekłamaną radością. No, prawie zawsze. Swobodę i radość ujawnia tylko wtedy, gdy nie czuje się zagrożony, kiedy otaczają go ludzie, czy też inne istoty, którym zaufa, a z zaufaniem u niego bywa ciężko. We wszystkich nowych sytuacjach zachowuje dystans, jest nieufny, a niekiedy nawet przestraszony. W kryzysowych sytuacjach zmienia się i ucieka. Jest jednak strasznie ciekawski i dość często powraca w miejsca, z których pod wpływem strachu uciekł.
Należy do istot zdecydowanie pokojowych, brzydzi się przemocą, której to sam nie stosuje wobec nikogo. Jednym słowem – typowy dzieciak.
Wygląd:
Ludzki:
Zacznijmy może od ogółu – szczupły, wysoki – waży zaledwie 56 kilogramów, a mierzy 172 cm. Jego głowę zdobi jasnoblond czupryna, a oczy mają przenikliwy, błękitny kolor. Twarz typowo chłopięca, można by pokusić się o stwierdzenie dziecięca. Jego ubrania są proste, niczym się nie wyróżniające – zwykłe spodnie, koszula, niekiedy płaszcz z kapturem. Kolorystyka też pozostaje niezmienna, niewyróżniająca się – odcienie brązu, szarości, błękitu, a także czerń. Zazwyczaj chodzi boso.
W jego wyglądzie nie można dopatrzeć się wielu zwierzęcych atrybutów – jedynie uszy, które zwykle chowa pod kapturem, mają bardziej szczurzy, niż ludzki kształt, a zęby są dużo ostrzejsze od ludzkich – jak na szczura przystało, potrafi przegryźć praktycznie wszystko, co wpadnie mu w łapki.
Szczurzy:
Jak wygląda szczur, chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć. Długi, giętki ogon, tułów, cztery łapki, długi pyszczek, uszka, oczka… No. Po zmianie, Ratto przybiera biały kolor sierści, delikatnie wpadający w żółty. Oczka ma czarne. Wielkością przypomina szczura wędrownego.
Podczas przemiany jego ubranie przemienia się wraz z nim.
Historia:
Nad historią tego chłopca nie ma się co zbytnio rozgadywać. Wiadomo, każdy kiedyś miał matkę i ojca, dziadków, rodzeństwo… W jego przypadku nie było inaczej. Z racji tego, iż szczury to od wieków zwierzęta stadne, oni także trzymali się razem, jako rodzina. Pech chciał, że ojciec zaginął w niewyjaśnionych okolicznościach, a kilkoro z rodzeństwa rozeszło się do innych stad, czy też za swoimi „życiowymi miłościami”. Przez większość swojego życia mieszkali w wymiarze Ładu, jednakże opowieści o innych wymiarach potęgowały w chłopcu pragnienie dalekiej wędrówki w nieznane, w poszukiwaniu przygód. Wzrastając w otoczce bezpieczeństwa i miłości nie miał pojęcia co czeka go, gdyby odważył się opuścić rodzinne strony.
Wszystko zaczęło się od niewielkich kroczków. Już jako mały szkrab wymykał się z domu zwiedzając okolice domu, z czasem miasto stało się dla niego nudne. Jako jeden z ostatnich prezentów, jakie dostał od dziadka przed jego śmiercią, był sztylet – nie wyróżniał się niczym specjalnym, poza małym, czerwonym kamyczkiem zatopionym w rękojeści. Chłopiec nie rozstawał się z nim na krok. Zapuszczanie się w puszczę, czy góry, było dla niego nie lada wyzwaniem, a jedynego, jakiego nigdy się nie podjął, to zwiedzenie choćby kawałka pustyni.
Kiedy jego największy mentor i przyjaciel, dziadek, opuścił ten świat, nie miał już do czego wracać. Choć potrzebował bliskości innych, taka była jego natura, przezwyciężył to i ruszył do wymiaru ludzkiego, gdzie liczył na to, że w końcu pojmie istotę życia i śmierci, dowie się o sobie wszystkiego, a także pozna przeróżne istoty, które znał tylko z opowieści.
W wymiarze ludzkim żyje sam, nie zna nikogo, a noce spędza zazwyczaj gdzieś w okolicach miasta, bądź na jego obrzeżach, przemieniony w szczura. Liczy na to, że spotka kogoś, kto poprowadzi go niemalże za rękę, nim nie dorośnie do całkowicie samodzielnego życia w mieście.
Zdolności:
Uzdrawianie: podstawowy
Magia ziemi: podstawowy
Ekwipunek: Sztylet
Statystyki:
Siła fizyczna: Amator
Zręczność: Normalny (+ bonus = doświadczony)
Inteligencja: Normalny
Kontrola aury: Amator
Walka bronią: Słaby