Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Statystyki postaci

Go down 
AutorWiadomość
Tano
Administrator
Tano


Liczba postów : 151
Data przyłączenia : 12/01/2013

Moja Postać
Rasa: Yukanin
Wiek postaci: 17lat
Ranga:

Statystyki postaci Empty
PisanieTemat: Statystyki postaci   Statystyki postaci Icon_minitimeWto Wrz 10, 2013 5:39 pm

Siła fizyczna - obejmuje zarówno siłę jak i wytrzymałość. W dużym stopniu wpływa na zdolności bojowe danej istoty. Umożliwia zadawanie silniejszych obrażeń, czy też przyjmowanie ciosów, od których zginęłyby zwyczajne osoby.
Dzieli się na następujące poziomy:

  • (1)Nowicjusz
  • (2)Amator
  • (3)Podszkolony
  • (4)Przeciętny
  • (5)Doświadczony
  • (6)Mistrzowski
  • (7)Nadzwyczajny
  • (8)Geniusz
  • (9)Legenda
  • (10)(Poziom specjalny)



Zręczność - obejmuje szybkość oraz zwinność. Wpływa na prędkość ruchów, refleks, czy ogólnie gibkość. Wpływa na zdolność uniku, czy też wyprzedzenia ciosu, stając się niezmiernie ciężkim do trafienia.
Dzieli się na następujące poziomy:

  • (1)Nowicjusz
  • (2)Amator
  • (3)Podszkolony
  • (4)Przeciętny
  • (5)Doświadczony
  • (6)Mistrzowski
  • (7)Nadzwyczajny
  • (8)Geniusz
  • (9)Legenda
  • (10)(Poziom specjalny)



Siła woli - określa wytrzymałość psychiczną danej jednostki, nie wpływa jednak na rozumowanie czy wiedzę. Umiejętność niezwykle pożądana wśród wszelakich dowódców czy żołnierzy w Ryodanie. Siła woli przydatna jest zwłaszcza dla wojowników parających się magią umysłu. Każdy poziom dodaje dodatkowe 5% podczas nauki magii psychicznej (Umysł, Telekineza, Pirokineza) oraz 3% do każdego treningu (trening magii, technik, stylów walki).
Trenując magię umysłu nie dostajemy drugiego bonusu
Dzieli się na następujące poziomy:

  • (1)Nowicjusz
  • (2)Amator
  • (3)Podszkolony
  • (4)Przeciętny
  • (5)Doświadczony
  • (6)Mistrzowski
  • (7)Nadzwyczajny
  • (8)Geniusz
  • (9)Legenda
  • (10)(Poziom specjalny) - Jedynie Mentorzy mogą opanować ten poziom[/b]



Kontrola aury - to jedna z najprzydatniejszych zdolności. Pozwala Ci zmniejszyć lub całkowicie ukryć występowanie aury, umiejętność przydatna szczególnie dla wszelakich szpiegów lub uciekinierów. Oprócz możliwości manipulacji własną aurą, kontrola umożliwia również wykrywanie aur innych istot.
Dzieli się na następujące poziomy:

  • (1)Nowicjusz
  • (2)Amator
  • (3)Podszkolony
  • (4)Przeciętny
  • (5)Doświadczony
  • (6)Mistrzowski
  • (7)Nadzwyczajny
  • (8)Geniusz
  • (9)Legenda
  • (10)(Poziom specjalny) - Jedynie Zapomniani mogą opanować ten poziom[/b]



Walka bronią - przeznaczona jedynie dla osób parających się bronią. Preferowana przez wszystkich posiadaczy miecza Seishin. Wpływa na zdolność posługiwania się bronią. Pozwala być szybszym, silniejszym czy nawet bardziej precyzyjnym. Na walkę bronią nie wpływa żaden z rodzajów miecza Seishin.
Dzieli się na następujące poziomy:

  • (1)Nowicjusz
  • (2)Amator
  • (3)Podszkolony
  • (4)Przeciętny
  • (5)Doświadczony
  • (6)Mistrzowski
  • (7)Nadzwyczajny
  • (8)Geniusz
  • (9)Legenda
  • (10)(Poziom specjalny)



Na start określamy wszystkie umiejętności. 1 na poziom Nowicjusz, 1 na poziom Amator, 2 na poziom Podszkolony oraz 1 na poziom Przeciętny + bonus rasowy
Powrót do góry Go down
 
Statystyki postaci
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Wzór Karty Postaci
» Głos naszej postaci

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Regulamin :: Księga Wiedzy-
Skocz do: