Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Rasy

Go down 
AutorWiadomość
Tano
Administrator
Tano


Liczba postów : 151
Data przyłączenia : 12/01/2013

Moja Postać
Rasa: Yukanin
Wiek postaci: 17lat
Ranga:

Rasy              Empty
PisanieTemat: Rasy    Rasy              Icon_minitimeSob Sty 12, 2013 9:58 pm



Wymiar Ludzki


Rasy              Ml59
Ludzie - jedna z najmłodszych ras, uznawana za bardzo słabą z powodu braku wrodzonych zdolności magicznych. Co prawda niektórzy ludzie są w stanie odprawiać rytuały i rzucać klątwy. Najwięksi mistrzowie sztuk walki i mędrcy opanowali magię energii, zdarzyły się nawet przypadki osób parają się magią żywiołową. Są to jednak przypadki niezmiernie rzadkie, a ludzi, którzy są w stanie opanować magię, można dosłownie policzyć na palcach jednej ręki. Pomimo braku specjalnych zdolności, są w stanie dorównać istotom magicznym, jednak by to opanować potrzebują wielu lat treningu i przede wszystkim cierpliwości. Człowiek jest istotą ułomną pod względem magii, może korzystać praktycznie ze wszystkich nadprzyrodzonych zdolności, jednak ich trening trwa naprawdę długo, przy czym opanowanie magii na poziomie istot magicznych jest praktycznie niemożliwe.


Rasy              3bmz
Łowcy - najmłodsza z ras. Choć Łowcy traktowani są jako osobna rasa, w rzeczywistości są to doskonale przerobieni ludzie, nazywani nieraz "Nadludźmi". Powstają oni w tajnej organizacji terrorystycznej Cybo, której nazwa wywodzi się od słowa cyborg, którymi to właśnie stają się Łowcy. Są to ludzi dosłownie całkowicie przerobieni, nie posiadają zdolności magicznych, choć krążą plotki, że Cybo pracuje nad implantami umożliwiającym Nadludziom opanować magię na poziomie istoty magicznej. Dzięki robotyce, która znajduje się w ich ciałach, stają się niezwykle wytrzymali i silni. Żołnierze Cybo często produkowani są jako "mięso armatnie". Organizacja zdecydowanie stawia na ilość strażników, niż na ich jakość. Zdarzają się jednak przypadki stworzenia idealnych wojowników, doskonałych tropicieli i zarazem idealnych pracowników. Łowcy rozwijani są na dwa sposoby:

  • modyfikacje zewnętrzne, dołączenie elementów mechanicznych, przerabianie rąk i nóg, a czasem i całego ciała lub zastosowanie egzoszkieletu. Z reguły taka modyfikacja stosowana jest na osobach "mniej ważnych"; jej celem jest uzyskać jak najlepszego pracownika, bez konieczności dużego wydatku na produkcję,
  • modyfikacja wewnętrzna, ten sposób modyfikacji jest słabszy od pierwszego wymienionego pod względem wytrzymałościowym i siłowym. Osoby te posiadają jedynie wzmocnienia kości i ważniejszych organów, mają możliwość stymulowania swych mięśni, by uzyskać większe osiągi. Są jednak bardziej "ludzcy" - stąd często wykorzystywani są jako szpiedzy.



Rasy              Jnwt
Upadli - istoty pół-boskie. Dawniej dusze zamieszkujące Przedsionek. Jikken, wielki wojownik od lat przebywający w świecie zmarłych, zebrał dwudziestoosobowy oddział, a następnie przeciwstawił się woli bogów. Pomimo ogromnej potęgi, wojownik, zlekceważył bogów, którzy odebrali im magię, a następnie wysłali na wieczną tułaczkę do świata ludzi. Yoru, bogini piękna, okazała łaskę wobec wygnańców, nadając im zdolności magiczne, w tym zdolność lotu. Upadli uzyskali boskie skrzydła, świadczące o ich przynależności do świata umarłych, ich czarny kolor świadczył o zdradzie, jakiej się dopuścili. Upadli zostali surowo ukarani - po śmierci nie zaznają pokoju w Przedsionku, lecz po prostu przestaną istnieć, nie pozostawiając po sobie nawet prochu.


Wymiar Ładu


Rasy              1fgp
Zmiennokształtni – istoty występujące zarówno w Wymiarze Ładu jak i w Wymiarze Ludzkim. Owa rasa z wyglądu przypomina ludzi, jest jednak pewna cecha, która ich wyróżnia. Przedstawiciele owej rasy posiadają w sobie zarówno wizualne cechy ludzkie jak i zwierzęce, mogą to być np. kocie uszy, ogon, wąsy, ostre zęby. Zmiennokształtni to połączenia ludzi i zwierząt futrzanych, najczęściej kotów. Tak więc wiele osób zamiast nazywać ich rasę zmiennokształtnymi, nazywa ich po prostu „futrzakami”. Zazwyczaj dzielą się na dwie kategorie: bardziej zwierzęce (futro pokrywa całe ciało lub jego większość) oraz bardziej "ludzcy" (oznaki cech zwierzęcych są znikome). Charakteryzują się wrodzonym sprytem i czujnością, a kobiety słyną ze swej piękności i wdzięku.


Rasy              S4jj
Podróżnicy – rasa ta to jeden wielki nieudany eksperyment organizacji „Hanwei”, naukowcy owej firmy znaleźli sposób na połączenie świata ludzkiego z wymiarem ładu. Próba stworzenia tunelu łączącego oba wymiary odbyła się pomyślnie, lecz zaledwie po paru minutach wystąpił problem, który wessał cały budynek do drugiego wymiaru. Po wydarzeniu portal się zamknął, pod wpływem przejścia osoby zaczęły błyskawicznie przystosowywać się do środowiska. Z czasem kolejne pokolenia były w stanie używać magii. Krążą plotki, że owe istoty są w stanie bezproblemowo przemieszczać się pomiędzy wymiarem ludzi a ładu.


Rasy              65td
Tkacze – rdzenni mieszkańcy Wymiaru Ładu, uważa się ich również za stwórców owej krainy. Istoty w swej prawdziwej formie podobne są do ludzi, z tą różnicą, że mogą od urodzenia mieć nietypowe, kolorowe włosy i oczy oraz karnację skóry. Ich uszy nieraz się nieco dłuższe i bardziej szpiczaste. Są rasą zazwyczaj pokojową, mądrą i szczerą. Słyną z doskonałej kontroli nad żywiołami, które często odpowiadają ich charakterom. Ta zdolność czyni z nich niezrównanych magów. Posiadają również zdolność swobodnego przechodzenia między wymiarami i otwierania portali. Dzięki czemu często nazywani są "Przewodnikami".


Wymiar Chaosu


Rasy              D7qw
Demony – władcy wymiaru Chaosu oraz jego rdzenni mieszkańcy. Obok Tkaczy uznawani są za najstarszą rasę (choć w rzeczywistości najstarsi są Mentorzy). Ich prawdziwa forma nie jest konkretnie sprecyzowana, może wydawać się, że demon to wielki i groźny, rogaty potwór, jest to jednak błędna informacja. Co prawda domeną demonicznych istot są ich wielkie rogi, jest to jedynie jedna z cech wyglądu jaką mogą posiadać. Wygląd demona jest całkowicie unikatowy - mogą być wielcy i nieludzcy, mogą przypominać ogromne bestie, mogą również przypominać zwykłego człowieka. Tak więc nie ma zasady, która określa ich wygląd.


Rasy              Zbqu
Zapomniani – inaczej nazywani wygnańcami lub uciekinierami, są to istoty, które pożegnały się ze swoim poprzednim życiem i przybrały nową postać u boku swych panów Demonów. Rasa ta wyrzekła się swych cech, historii, a nawet i życia, przy pomocy diabłów spadli na same dno, kontrolowani niczym marionetki. Nieraz bywa, że zapomniany to osoba, która żałuje swoich czynów, pragnie za wszelką cenę je naprawić. W tym momencie zjawia się Demon oferując swoje usługi. Osoby te są na tyle zdesperowane, że naiwnie wierzą w każde słowa potwora co skutkuje przeniesieniem do wymiaru Chaosu. Jako diabelscy słudzy mają wgląd do wielu tajemniczych i mrocznych piekielnych technik.


Rasy              Kgn6
Kusiciele – a raczej kusicielki; rasa ta wywodzi się z Zapomnianych. Kusicielem najczęściej zostaje osoba nieszczęśliwie zakochana, samotna, szukająca swej miłości. Jej desperackie chęci zdobycia swej drugiej połówki spychają ją w czeluście chaosu. Z czasem zdaje sobie sprawę, że jest w stanie modyfikować swoje ciało. Upiększyć je, by stać się doskonałą. Szept kusiciela jest w stanie złapać każdą istotę, która bezgranicznie i naiwnie zakochuje się w niej po uszy. Nieraz chciwe piękności są tak naprawdę istotami w głębi serca dobrymi. Zaletą jak i wadą, w zależności od tego jaki masz charakter, jest zdolność Kusicieli. Mogą dosłownie pić energię i duszę swym łatwowiernym kochankom.


Przedsionek


Rasy              1uk0
Yukanie - prastara i wręcz legendarna rasa. Jej przedstawiciele zostali wybici co do jednego. Ze względu na swoje gigantyczne zdolności bojowe, mają w sobie ogromną energię, płomień, który nie pozwala im się poddawać. Każdy Yukanin kocha walkę, przy czym jest doskonałym wojownikiem parającym się magią siły. Oprócz wrodzonego talentu do magii fizycznej, Yukanie bardzo szybko się uczą, choć najszybciej idzie przyswajanie im nowych technik bitewnych i stylów walki. Każdy kolejny pojedynek zwiększa ich siłę i doświadczenie. Wizualnie przypominają zwyczajnych ludzi, stąd nazywani nieraz "Magicznymi Ludźmi", nie posiadają cech wzrokowych charakterystycznych dla ich rasy. Po rzezi dusze zmarłych wojowników nie trafiły do Przedsionka, lecz przestały całkowicie istnieć. Chodzą plotki, że niektórzy z nich przetrwali, ukrywając się wśród ludzi w Wymiarze Ludzkim.


Rasy              R0ke
Mentorzy - istoty te są uznawane nieraz za najmądrzejsze i najpotężniejsze. Mentorzy powstali na równi z bogami. Z początku nie byli uznawani za odrębną rasę, nazywani "kandydatami na bogów". Mentor to wyższe stadium duszy, a do jej osiągnięcia potrzebna jest śmierć. Każda istota po śmierci staje się duszą i udaje do świata zmarłych - Przedsionka. Tylko istoty światłe, pełne mądrości ale i siły, stają się Mentorami. Ponoć los Mentora pisany jest już od chwili poczęcia. Osoby te żywot śmiertelny traktują jako cierpienie, ograniczenie, wręcz dążą do śmierci, by wreszcie doznać upragnionego spokoju. Siłą Mentorów jest potęga ich umysłu, siły woli, myślą oni abstrakcyjnie, nieraz nieracjonalnie, a choćby w najgłupszej sytuacji są w stanie dopatrzeć się jakiegoś wielkiego sensu. W świecie zmarłych istnieje pojęcie "Mentor bitewny", nazywani są tak najpotężniejsi Mentorzy, którym dane jest podróżować miedzy światami i rozwiązywać ich problemy. Choć nie wnikają oni w problemy śmiertelników, ich powołaniem jest obrona zmarłych. Jedyną wadą Mentora, jest niepłodność, Mentor nie może mieć dzieci, stąd nie istnieje hybryda będąca połączeniem tej rasy.


Rasy              8mvb
Tortunga - istoty, których początek nie jest znany nawet bogom. Ujawniły się dopiero w drugiej erze. Uważa się, że zapełnili oni lukę po wyniszczeniu Yukan. Tortunga to istoty przepełnione chęcią mordu. Posiadający ogromną siłę i wytrzymałość są prawdopodobnie najgroźniejszymi drapieżnikami we wszystkich znanych wymiarach. Ich budowa cała nie jest jednakowa - każdy osobnik diametralnie się od siebie różni. Ich wygląd dostosowany jest to rodzaju polować jaki prowadzą. Tortunga polujący w ciemnych lasach i jaskiniach wykształcają zdolność widzenia w ciemności oraz doskonałego słuchu. Ci, którzy przystosowali się do częstego przebywania w wodzie, uzyskali umiejętność oddychania pod wodą. Mogą przypominać każdą dowolną rasę, być niczym ludzie, tkacze czy demony, mogą także przypominać najbardziej prymitywne bestie, lub stanowić hybrydy między nimi. Tortunga jest bestią na którą zdecydowanie trzeba uważać. Ryodan dzieli Tortunga na 2 kategorie:

  • Nierozumne - stanowią około 60% populacji całej rasy. To głupie i prymitywne stwory, myślące jedynie o zabijaniu i żywieniu się. Podczas polowania, nie korzystają z żadnych taktyk, rzucając się bezmyślnie na swojego oponenta, nie zważając na swoje rany czy nawet śmierć. Największą zaletą i zarazem wadą nierozumnych Tortunga jest nie odczuwanie strachu, ogromna odwaga. Nie obawiają się śmierci, przez co nieraz bardzo łatwo stają się ofiarą wprawionego żołnierza. Większość z nich nie potrafi się nawet posługiwać bronią. Według opini Ryodanu, stanowią oni najmniejsze zagrożenie, ze względu na swój prosty i całkowicie przewidywalny sposób walki.
  • Inteligentne - stanowią 40% całej populacji. Dzięki inteligencji porównywalnej do pozostałych ras magicznych, są w stanie korzystać z magii czy technologii. Zazwyczaj stanowią, wojowników wyższej klasy, znacznie lepiej walczących i potężniejszych. Dzięki stosowaniu przemyślanych taktyk i nieromowemu zachowaniu, stanowią znacznie większe zagrożenie niż swoja nierozumna wersja. Dodatkowo potrafią oni, kontrolować słabsze i mniej rozgarnięte Tortunga, tworząc nieraz ogromne skupiska czy nawet armie.



Jedyną rasą Przedsionka, która może w nim zacząć rozgrywkę jest Mentor.
Rasy przedsionka należą do ras specjalnych, więc wymagają napisania specjalnej karty postaci oraz ówczesnej zgody administracji. Gracz powinien rozmówić się z administratorem o wyborze rasy specjalnej przed napisaniem karty postaci.
Powrót do góry Go down
 
Rasy
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Regulamin :: Księga Wiedzy-
Skocz do: