IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Psychika

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Tano
Administrator
avatar

Liczba postów : 151
Data przyłączenia : 12/01/2013

Moja Postać
Rasa: Yukanin
Wiek postaci: 17lat
Ranga:

PisanieTemat: Psychika    Sro Sty 16, 2013 4:52 pm

Umysł

Umysł to podstawowa zdolność maga psychiki. Pozwala użytkownikowi na wejście do umysły oponenta, zadawanie bólu psychicznego. Za jej pomocą można przedstawić drugiej osobie przeróżne wizje, zagrać na uczuciach swego przeciwnika, stworzyć iluzję pomieszczenia sprzyjając użytkownikowi. Najpotężniejsi Magowie umysłu potrafią dowolnie manipulować psychiką i dostosowywać ją do swoich potrzeb.
Jedynie Upadli mogą opanować poziom Arcymistrzowski i Legendarny




  • Podstawowy - jesteś początkującym magiem umysłu, jakiekolwiek próby wnikania do cudzego umysłu wywołują u Ciebie silną migrenę. Wielką trudnością jest dla Ciebie utworzenie iluzji choćby małego pomieszczenia. W iluzję pochwycić możesz jedynie 1 istotę.
  • Zaawansowany - coraz lepiej idzie Ci wchodzenie do czyjegoś umysłu, chociaż nadal dużym wysiłkiem jest dla Ciebie czytanie wspomnieć swojej ofiary. Znacznie łatwiej tworzysz iluzje pokojów, choć w dalszym ciągu są to dość małe pomieszczenia. W iluzję pochwycić możesz jedynie 2 istotę.
  • Doświadczony - bezproblemowo wnikasz do cudzego umysłu, jesteś w stanie wniknąć nawet w skryte tajemnice i wspomnienia. Jesteś w stanie tworzyć znacznie większe pomieszczenia, czy obiekty w nich się znajdujące. W iluzję wprowadzisz możesz już 3 istoty.
  • Mistrz - możesz utworzyć iluzję sporych pomieszczenia, nawet bardzo skomplikowaną i obfitującą w najdrobniejsze szczegóły. Tworzone przez Ciebie obrazy wyglądają jak żywe; można je niemalże dotknąć. Zaatakować możesz dodatkowo pozostałe zmysły przeciwnika, wpływając na jego węch, słuch czy nawet smak. W świecie iluzji zamknąć możesz nawet 5 istoty.
  • Arcymistrz - przekroczyłeś poziom mistrzowski, Twoje zdolności znajdują się na znacznie większym poziomie. Nie jest dla Ciebie problemem stworzyć wizualizację ogromnej lokacji. Bardzo łatwe staje się wnikanie do cudzego umysłu i czytanie myśli niczym książkę. Tworzenie wizji śmierci czy zmienianie wspomnieć oponenta, to dla Ciebie żaden problem. Zyskujesz ograniczoną zdolność kontroli ciała przeciwnika. W swoją moc złapać jesteś w stanie do 8 istot naraz.
  • Legenda - znacząco przekroczyłeś barierę arcymistrzowską. Dotychczasowe zdolności, to dla Ciebie byle sztuczki. Twoje zdolności są na tak wysokim poziomie, że jesteś w stanie przejąć kontrolę nad umysłem i ciałem przeciwnika. Ilość istot złapanych w Twoje zdolności jest nieograniczona, pochłonąć możesz dosłownie całą armię. Należy jednak pamiętać, że im więcej osób pochwycisz tym Twoja moc spada.
    Wymaga specjalnego treningu oraz zgody administracji - Psychika umożliwia stworzenie wizualizacji dosłownie każdej magii, za pomocą manipulacji cudzymi zmysłami jesteś w stanie zmylić przeciwnika co do Twoich zdolności.



Telekineza

Telekineza, czyli jedna z podstawowych zdolność magii psychiki. W zależności od poziomu rozwinięcia, umiejętność ta umożliwia podnoszenie ogromnych przedmiotów jedynie za pomocą siły woli. Najlepsi z najlepszych są w stanie unosić oponentów i zniszczyć ich jedynie za pomocą wzroku.



  • Podstawowy - Twoje umiejętności telekinezy nie są rozwinięte, dużym problemem jest dla Ciebie podniesienie choćby małego przedmiotu.
  • Zaawansowany - podnoszenie, a nawet rzucanie niewielkich przedmiotów nie sprawia Ci trudności. Z łatwością możesz nimi manipulować, zmieniając ich położenie.
  • Doświadczony - znacznie łatwiej, jest Ci podnosić masywniejsze przedmioty, a ciskanie tymi małymi nie sprawia Ci najmniejszego problemu.
  • Mistrz - jesteś mistrzem w swojej sztuce. Z łatwością podnosisz duże obiekty, takie jak głazy. Za pomocą swojej telekinezy, jesteś w stanie dosłownie miażdżyć uniesione przedmioty.
  • Arcymistrz - podnoszenie dużych przedmiotów jest dla Ciebie jak przysłowiową "bułką z masłem". Z równie dużą gracją manipulujesz nimi oraz przenosisz je na różne odległości. To samo można powiedzieć o ingerowaniu w wygląd budowli - niszczenie dużych obiektów również przychodzi Ci z łatwością.
  • Legenda - Twój poziom jest zaskakująco wysoki, przerosłeś zdecydowanie mistrza. Można by wręcz rzec, że twoje umiejętności są legendarne. Możesz ciskać ogromnymi głazami, niszczyć gigantyczne wieżowce oraz kontrolować ciało przeciwnika, o ile ten nie posiada silnej woli.
    Wymaga specjalnego treningu oraz zgody administracji.



Pirokineza

Pirokineza to rozwinięta sztuka telekinezy; użytkownicy za pomocą swego umysłu są w stanie utworzyć płomień. Swoim wzrokiem jesteś w stanie dowolnie manipulować ogniem, powiększać go i zmniejszać. Magia wymaga stałego niezmiennego oddechu, skupienia i cierpliwości. Użytkownik dosłownie musi zjednać się z ogniem. Ważnym elementem jest fakt, że ogień wydobywa się z siły umysłu, posiadacza pirokinezy.



  • Podstawowy - początkujący magik, wywoływanie choćby najmniejszego płomienia sprawia Ci trudności.
  • Zaawansowany - Twoje zdolności pirokinezy są rozwinięte, nie jesteś najlepszy, ale potrafisz bezproblemowo tworzyć małe płomienie i nimi manipulować, lecz gdy powiększasz ogień kontrola idzie Ci znacznie trudniej.
  • Doświadczony - krzesanie ognia i kontrola nad nim nie stanowi dla Ciebie problemu. Mimo wszystko z dużymi płonącymi obiektami, nie radzisz sobie aż tak dobrze.
  • Mistrz - jesteś najlepszy w swojej dziedzinie, a Twoje umiejętności są ogromne. Łatwo przychodzi Ci krzesanie ognia, z łatwością także powiększasz go i kontrolujesz.
  • Arcymistrz - kontrola ognia nie sprawia Ci żadnego problemu. Z łatwością formujesz płomienie do pożądanych kształtów. Twoje umiejętności równie dobrze sprawdzają się w walce.
  • Legenda - nie ma słów, aby opisać Twoje umiejętności. Samym spojrzeniem wywołujesz ogromny pożar i z równie wielką łatwością możesz nim dowolnie manipulować. Twoja moc płynie prosto z potęgi Twojego umysłu, a więc ogień kontrolujesz za pomocą wyobraźni.
    Wymaga specjalnego treningu oraz zgody administracji - podobnie co w przypadku magii ognia, pirokineza ma przewagę w stosunku do magii powietrza, natomiast jej wadą jest podatność na magię wody.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Psychika
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Regulamin :: Księga Wiedzy :: Magia-
Skocz do: